Friday, August 7, 2009

chaiiyok..chaiiyok!!



Aqil dh g skolah(nursery) dah senin hari tu (3 Ogos). Alhamdulillah die xbanyak ragam. risau jugak aku buatnyer die merengek pening pale...First day anta die aritu aku amik cuti..hehe..cam nk anta anak g skolh bebetol plak erkk..haha..sedey giler mase nak tinggal die. mase mak jage xde la sedey sangat. tapi anta nursery sedey plak. wat2 macho je muke mase tinggalkan die tu..balik umah trus meleleh air mata...ahaha..

Lebih kurang 2 minggu lagi kite sume akan menjalani ibadah puase. xsabar plak rasenyer..walaupon pose aritu lom abis pon ganti lagi...hehe..
Lagi 1 yang wat aku xcited sebab rayer taun ni kitorang dah ade Aqil. jantung hati kami...
Tok n tokwan Aqil pon mesti xcited gak maklumla cucu sulong diorang..huhu

dalam pada xcited tu aku risau gak pikir boleh ke aku berulang g keje bulan pose nanti. sebab dah duk KOSMA jauh sikit la dari Muadzam. Lebey kurang 40 min gak.pagi2 dah kena gerak petang plak lambat sampai umah...penat pon penat gak maklumla pose kan.jawabnyer pose ni aku bli jelah lauk untuk berbuke...emmm

xpe lah..ni la namenyer dugaan sebab aku sendiri dah janji ngan hubby sanggup berulang jauh. n hubby pon dh janji akan tolong aku uruskan umah n anak...InsyaAllah everything will b alright...


chaiiyokkkk...chaiiyokkkk


No comments:

Post a Comment

our anniversary..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

our baby..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

AQIL'S BEDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers