Thursday, July 30, 2009

dan Sebenarnya....

sebenarnyer ...
aku xde idea pon untuk entry ni...
sebenarnyer...
aku tengah boring ni duk sesorang kat opis ni (xtually bedua sbb bos ader gak sbenanyer.. hehe) ... budak2 ni sume g makan. Tinggal aku sorang pasal aku pose.
sebenarnyer ...
pose ganti. pegnen aritu xlarat nak ganti pose...hehe..alasan jew..
sebenarnyer...
aku rindu kat kengkawan lame yang dah lame giler xjumpe..specially dak2 VG teknik kuantan n besfwen@PDT....
sebenarnyer...
aku rindu kat Muhammad Aqil Ziqri walaupun baru sejam tglkan die...
sebenarnyer...
aku tingin nak makan ketupat sotong ganu tapi xtau nk cari katne..wat sendiri xpandai@malas..hehe

dan sebenarnyerrrr........

aku pon xtau ape y sebenarnyerrrr...

hmmm...

wat a boring day....2day




cute..

love this one..

nice..

4 comments:

  1. EE, kenal tak kita saper?? huhu... :P
    congratez erk sebab dah ada baby... EE tak windu kt kita ker? ahaks~ sabar erk. manusia diduga pelbagai cara... :)

    ReplyDelete
  2. hehe..TQ anis sbb sudi drop by kt blog kiter y xseberaper neh...ekekeke...windu...tapi ramai sgt dlm list klu nk sebut...hehe..ajak la julie dtg tgk baby kiter...hehe

    ReplyDelete
  3. woi...
    ee....teringat suara ko yang "agak merdu tu"
    huhu...
    Dan Sebenarnya fwen,

    miss you much...
    Miss VG much....

    ReplyDelete
  4. hehe.. dah lama jadi silent reader utk blog ee n pedo.. sajer diamkan diri.. low profile la katakan~ :p. i.Allah kalau tade aral, sampai la muka kitaorang kat sana... huhu. meh la jenguk KL, leh jumpa... dah besar dah kita seme kan.. dulu kat sekolah masing2 cam kekanak riang.. huhu~ miss that moment..

    ReplyDelete

our anniversary..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

our baby..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

AQIL'S BEDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers