Tuesday, February 10, 2009

31 OKTOBER 2008

Hancusss...


31 Oktober 2008....05.30 ptg...hari yang dasyat giler aku rase dalam idup aku..rase macam dekatnyer ajal aku. Memang lah malang tu betol2 xberbau.

Pada tarikh ni aku xcident. Mase tu aku baru lebey kurang 3 bulan pregnant...Aku pon xtau mcm mane aku boleh xcident. Yang pastinyer aku bersyukur sangat2 baby n aku xde pape.... Mayb sebab hari tu aku penat sgt sampai blh terlelap waktu tgh drive... alih2 je aku dah langgar kete org n kete aku pon baik punyer parking kat tepi jalan... Boleh tahan jugak la rabaknyer kete aku.... huhu..sadisnyerrr..


Mase xcident tu aku otw balik keje sbenanyer... Nak kol hubby xde line la pulak sebab die keje kat ladang. So aku pon kol abah... Org ramai dah bekerumun neh. aku plak xkuar2 dari kete sebab tekejut sgt. Nasib baik la aku xnampak cam mane xcident tu. Klu x mesti sampai skang fobia... Abah trus bawak g klinik. Alhamdulillah aku n baby selamat...
Ya Allah... Kau lindungilah dan jauhkanlah aku dari malapetaka Ya Allah...
Aminnn....

No comments:

Post a Comment

our anniversary..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

our baby..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

AQIL'S BEDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers