Monday, January 26, 2009

Lepas Hajat





Sabtu tengahari 24.01.2009....hari ni hajat aku nak mandi pantai dah lepas...hahaha..puas nye rase
hati. Hajat asal nak g honeymoon..since xdapat ikot hubby g family day kat Medan bulan 2 ni..
so die dah janji nak bawk aku g honeymoon walaupun perut tengah membuyung ni. Tapi xjadi.
So kitorang g lepak kat kuantan je. Lepak umah Ira kat Balok. Abg dah janji nak shoping barang
baby n maternity dress. So aku quite excited gak la...hehehehe...

Petang sabtu tu sampai je kitorang trus g Pusat Rawatan Keluarga Muip. Nak scan baby lah konon2...tapi doc kater xnmpk lagi...hehe..mesti die sebenarnyer saje je xnak bagi tau kan...
xpe lah...shoping tetap shoping...mak n mak mentua aku dah xcited nk tau baby boy or girl...
cian diorang sbb aku pown xdek jawapannyer...yang pasti diorang dua2 nak baby girl...hehehe..sabar ye ibu2 ku tersayang..tapi mmg bes giler rase dapat tgk baby aku ni sihat...jantung
die bedegup sikit punye laju...patot pon die xtif dalam perut..asik nak menendang jek..hehehehhe

kuar dari Muip trus g umah ira..apelagi..lepas hajat la....selok gak aku ngan ira mandi pantai
petang tu...heheheh...hubby aku n hubby ira jadik pengawal jek...ahahahaha..malam tu g round2 jap pastu lepak tnjung lumpur makan ikan bakar....

Besoknyer g singgah umah Fazi. Fazi baru pas bersalin 15/12/08 aritu. Baby girl..Alisa Hana..
Wat a cute name..Si fazi plak g citer kat kitorang sakitnyer bersalin...adusssssssss...

seram plak aku...ermmmmmmmm...pastu g shoping barang baby ngan ira. Xbeli banyak pown. Sbb lmbt lagi due. Saje je ready ckit2.nanti xderk la tetinggal ape2 barang penting kan. Baju baby comel2 giler kat anakku...aku sebat la 2 3 pasang..huhuhu..ira pown same.dua2 xcited gile nk jadi ibu..hehe..
xsempat shoping lame pon.. Hubby ade hal.So kitorang balik Muadzam awal ckit dalam kul 3 lebey...Nevermind...bulan depan nk shoping lagi...hehe...seronoknyerrrr

No comments:

Post a Comment

our anniversary..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

our baby..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

AQIL'S BEDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers